Lirik lagu batak Baju Na Birong

sai tu matangis ho diabingan hi.
lao patolhashon na solot di roha mi.
ikkon marsirang do hita na dua.
na marsihaholongan.

sai tarhatotong au ito da hasian.
umbege i sude na hata mi.
ho mandok muli, o mandok muli.
tu naso lomo mi.

di pulo batam na parpudi.
hu tuhor baju parsirangan i.
laos di patollhas ho tu au.
nasolot di roha mi.

hotel mandarin na gabe saksi.
di pakke homa baju na birong i.
mekkel suping ho mamereng au.
laos hu galmit ma ito da hurum mi.

ndada sitodo turpuk.
si ahut lomo ni roha.
ima si ingoton mu.
hata parpudi sian au.

sai tarhatotong au ito da hasian.
umbege i sude na hata mi.
ho mandok muli, o mandok muli.
tu naso lomo mi.

di pulo batam na parpudi.
hu tuhor baju parsirangan i.
laos di patollhas ho tu au.
nasolot di roha mi.

hotel mandarin na gabe saksi.
di pakke homa baju na birong i.
mekkel suping ho mamereng au.
laos hu galmit ma ito da hurum mi.

ndada sitodo turpuk.
si ahut lomo ni roha.
ima si ingoton mu.
hata parpudi sian au.

Judul : Baju Na Birong
Penyanyi : Trio Perdana
Cipt : Sudiarto Tampubolon

Lirik lagu Trio Perdana lainnya : 
- Baju Na Birong